Aşı ateşine hastane bişey yapmaz,dahası normal hastalık ateşiyle de gitmiştik ateş düşmeden bişey yapmjyorlar tek zıbınla gerekirse zıbını da cıkarın ılık uygylama yapın başını da ıslatın calpol verin bi çay kaşığı bekleyin bulunduğu yerin camını açık bırakın ateş düşünce kapatırsınız korkmayın bebekler güçlüdür😇