3kedili2bebekli babybaby2406 sadece askılı zibin üzerine 1 tog giydiriyorum 22 derece ise önünü yarı açık bırakıp gece yarısından sonra kapatıyorum 20 derece ise onu kapali yatırabilirsiniz direk
yagmure17 babybaby2406 ince bir pijama takımı giydiriyorum 20-21 derecede içine sabaha doğru üstüne ince battaniye atıyorum
3kedili2bebekli babybaby2406 uzun kollu zıbın giydirebilirsiniz kizima öyle yapıyorum ama oğlum çok terledigi için sadece askılı zıbın giydiiryorum