kbrakayaa Sevgili anneler mama sandalyesi alacağım ama alıp almamak arasında kararsızım ihtiyaç oluyor mu gerçekten bide önereceğiniz bir marka var mı çocuğum çok hareketli üstünden düşmeyecek şekilde
lceLady kbrakayaa Chicco’nun mama sandalyesi var temiz biseyi yok Ücretsiz vereyim isterseniz İstanbul’da iseniz
16momm kbrakayaa kemerleri var bir de oynamayan ayağı geniş sandalyeler var . Bence çok gerekli bir yere gidince yemek zor yiyoruz hep kaçıyor mama sandalyesi çok iyi oluyor
tatlibiranneo kbrakayaa Tabii ki de çok gerekli Mutfakta iş yaparken önüne bir şeyler koyarsın kendi kendine yer masada oturuyorsanız yanınıza oturtursunuz Biz gel sofrasında yememize rağmen mama sandalyesi elimiz ayağımız olmuştu mutfakta yemek yaparken bulaşık yıkarken önüne bir şeyler koyuyorum yiyor veya böyle mama sandalyesine bir şeyler yapıştırıyordum kendi başına onları çıkarmaya çalışıyordu biraz olsun oyalanıyordu En azından
Gldekpnci kbrakayaa joie kullanıyoruz çok memnunum 1 buçuk yaşında bebeğim her öğün mama sandalyesinde yiyor bizimle sofraya oturuyor tabiki gerekli bence
ozcan39 ikrakuss İhtiyaç olduğunda neden fotoğraf istenir ben anlayamıyorum açıklayabilir misiniz? Yani beğenirseniz alacaksınız öyle mi?
ikrakuss ozcan39 alanım küçük o yüzden görsel istedim hanımefendi çok kaba birşeyse eğer gerek olmadığını söyleyecektim . Teşekkür ederim tavrınız için gerek yok artık istemiyorum.
ozcan39 kbrakayaa Çok memnunum. Ağır bir ürün. Devrilemez, düşemez. Ayrıca çok kolay temizleniyor. Masada çıkabilen tepsisi de var.
YunusEmremm Kesinlikle ikea antilop alın derim bebeğim 16 aylık 6. Aydan beri kullanıyoruz hem hafif, sağlam temizlenmeside kolay taşınmasıda kolay bütçeyede uygun 🤗
kbrakayaa YunusEmremm benim bebek yanlara. Cok sallanan biri sağlam mı peki temizliğini de geçtim artık düşmesin yeter modundayım😀
muge_anlii kbrakayaa Almazsan hata edersin aşırı kurtarıcı, ben e bebekten almıştım düz plastik hatta bebeğimi uzun aylar oturtup içinde bile yıkamıştım. Evde 2 tane var biri oturma odasında biri mutfakta 😁
kbrakayaa muge_anlii darısı benim bebeğe o zaman diyelim almaya kesin karar verdim yazınlardan dolayı teşekkür ederim