Merhabalar oğlum ağustos ayında 2 yaş olacak Kasım ayında işe dönmem gerekiyor, kreşe vermeyi düşünüyorum görüştüğüm bir kreş var oğluma en uygun olan ancak çok korkuyorum içim içimi yiyor bakacak kimse olmadığı için ve işe dönmem gerektiği için kreşe vermek durumundayım. Sabah 9 akşam 5 şeklinde kreşte olacak. Bu yaşta gönderen oldu mu ?alıştı mı? alışamaz diye çok endişeleniyorum. Normalde oyun gruplarına gidiyoruz, oyun ablaları ile oynarken beni aramıyor, evde 2-3 saat bırakıp gittiğimde oldu öyle ağlama falan olmadı, sosyal ve çok güleç bir çocuk sadece ilgi ve oyun olduğunda sakin sakin durabiliyor. Yine de tedirgin oluyorum ve sürekli aklımda endişe halinde düşünüyorum. Lütfen tecrübesi olan paylaşırsa sevinirim🥹