pinar61
Senede 2sefer yikatirim ,fırsat buldukça da silmeye çalışırım,
Perdeler de leke hiç olmadı storr kullanıyorum,storlari da iki kez yıkıyorum senede .
Perdeler de çamaşır sodasi kullanıyorum yıkarken sıvı deterjan ve yumuşatıcı yeterli geliyor.
Temizlik de sürekli düzenli olmaya çalışıyorum 🤗