Psikolojim alt üst oldu artık ben 54 ile evlendim bir buçuk senedir evliyim bebeğim oldu 4 aylık sezaryen ile doğum yaptım 85 ile doğuma girdim çok fazla kilo aldım hep ödem çok yedim ben doğumdan sonra incecik belim gitti hiç bişeyim olmuyor bana herkes diyor bir çocuk ile bu hale geldin bunne hal göbeğin ben burdayım diyor bide bunlwrı doğum yapan kişiler diyor ben emziriyorum zayıflamak için bebeğimin sütüne engel olamam yada bileğiniz başka bir çözüm var mı sütüme zarar vermeden zayıflamayı