Kızlar kızım bir hafta sonra 6 aylık olacak. 3. Aya kadar her şey iyiydi ama bu 4. Ay atağından sonra gece uykuları çok bozuldu. Hala 1.5 2 saatte bir emmek istiyor hani baya baya da emiyor ağzında tutmada değil. Ben de bu şekilde aşırı yoruluyorum. Vermeyeyim diyorum ama çok aşırı ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım