lceLady benim bebeğim aslında ilk 4 ay çok iyi kilo aldı onun ekmeğini yiyoruz şuanda 4,5 aylıkken el ayak hastalığına yakalandı yaklaşık 1 ay çok kötü sürdü iştahsızlık alerjik bir bebek aynı zamanda süt alerjisi var 5. Ayda ek gıdaya geçtik iştahsızlık oldu 2-3 ay zaten ben ek gıdaya alışıp onu da alıştırmaya çalışırken öyle zaman geçti doğru düzgün yemeye 1 aydır başladı onda da ara ara işhatsızlık oluyor ama dediğiniz gibi ilk aylar çok iyi kilo aldı bu aylarda da sadece korayabildik kiloyu 🙏🏻