Arkadaşlar şunu merak ettim kaç kişi alınacak acaba akademiye ? mesela İngilizce bölümden 1000 öğretmen alınacak diyelim ilk 1000 kişiyi almazlar herhalde.. üniversiteye gider gibi her gün derse mi gideceğiz ben 2 çocukla biri okula giderken nasıl olur diye düşünüyorum.. peki akademiden geçilirse direkt atama oluyor mu yoksa yine açıkta kalma ihtimali var mı