iyikianneyim61 bebek bir memede yeterli süre kalmıyorsa o memenin yağlı sütünü yani son sütünü alamıyor, diğer emzirmede de öteki memeyle başlanıyorsa ondan da yalnızca ön sütü almış oluyor yağlı süt kalıyor, ön süt daha fazla laktoz içeren şekerli bir süt rengi de beyaz. Son sütse daha kalorili tok tutan daha koyu sarı olan süt. Bebeğiniz yağlı sütü alabilsin diye aynı memeyi uzun süre en az yirmi dakika emzirin daha sonra diğerine geçin. Emzirmeye başlarken de en son bıraktığınız memeyi tekrar verin.