EypMom hepyerdeyizz bugün dolap uygulamasına yükleyim bakalım kargo ne kadar çıkıcak tutarı yazarım uygun olursa kargolarım
EypMom susamtanem_ evet tahminimce en yükseklik uzunluk cm lerini yazdıö büyük koli olarak 180 tl cıvarı diyor benim kargo şirketine gidip sormam biraz zaman alır kargoyu annem oluşturucak zaten