2 bacak bir koldan yapılıyor aşı koldan yapılan verem aşısı kolda ağrı yapıyormuş ateşi olmasa da verebilirsiniz bence 1 çay kaşığı çocuk da rahat eder hem. Benim doktorum 2 çay kaşığı calpol içirebilirsin dedi. Bu arada 3 saat de bir calpol verebilirsiniz eğer baktınız ateşi düşmüyor yükseliyor ateş düşürücü fitil verin takip edin düşmezse de acile gidebilirsiniz