pnrkrdz ilk zamanlar bebek 1 hafta 20 günken sütüm az çıkıyordu ama 1 ay aşısına gittiğimizde hemşire kilo almış çok iyi demişti ama ben 20 dakikada bir hep uyandırıp emzirdim emmediğinde topuklarını sıkıp ağlattım emzirdim doktor söyledi kendim ağlatmadım.
Doktor kıyamazsqn bebeğine aç kalır korkma topukları ile oyna ağlasın bir şey olmaz dedi gerçekten de kilo alımı boyu maşallah çok güzeldi
Şimdide sütüm arttı tek göğüse geçtik diğerini de dondurucuya atıcam sağdıktan sonra
İlerde kesilirse süt kullanırım diye