Hulyaaa evet banada ilk bir hafta yarım sonra tam verdi yarın baslayacagim . Özellikle doktorlarla bu konuyu konuştum aslında gün içinde zaten kendimi yetersiz ve güçsüz hissediyorum mecburiyeten ayaktayım gibi yoksa bütün gün bıraksalar yatarım özel bir oğlum var ve öyle uyku hali yaparsa çok üzülürüm 😓 ilacın etki etmesi için en az 2 ila 4 hafta gerekiyormuş başındasiniz daha bir ay sonra dahada iyi olursunuz.🙏 Ben hem psikolog hem psikatri destekli gidiyorum biraz kaygılarım ve bu tükenmiş bitmiş gibi olan ruh halinden çıksam oğlum için daha iyi olacak ama bakalım inşallah.🙏