Merhaba, oğlum erken doğduğu için küveze alındı ve orda biberona alıştı. Suan 45 günlük sütümü sağıp veriyorum 3 saatte bir iki gögsümü sağdığım da 120-160 arası süt çıkıyor ve hemen hemen hepsini içiyor. Fakat şöyle bir durum var meme reddi yok emmeyi de seven bir bebek ama her iki gögsümü on beşer dakika da yirmi dakika da emzirsem doymuyor sanırım biberonda aldığı kadar cc çekemiyor diye düşünüyorum çünkü emme işlemi bittikten sonra uyusa bile yarım saat içinde uyanıp yalanmaya ellerini ağza götürmeye vs başlıyor kısacası açlık belirtisi gösteriyor. Bende hazır meme reddi yaşamıyorken sadece emmeye dönmek istiyorum çünkü sağıp vermek gerçekten çok yorucu ve emiyorken neden biberon vereyim? Bugün sadece emzirme üstüne gittim ama en sonunda açlıktan ağlama krizine girdi ve fıtığı var haftaya ameliyat olacak… Benim artık gerçekten düşünmekten kafam patlayacak sadece sağımla mı devam etsem ya da emse aç kalsa bi süre sonra alışır mı bilmiyorum. Lütfen yardım eder misiniz :(