elifbiliz ek gıdaya geçiş dönemindesiniz bebeğiniz önemli bu konuda . Eğer başını dik bir şekilde tutup kendi otura biliyorsa ek gıdaya geçiyoruz zaten. Kilo alımı az olan ya da mama ile beslenen bebeklere bazen daha erken ek gıdaya geçiriyor doktorlar. Sadece kaşık maması vermenizi mi söyledi bilmiyorum ama sağlıklı bir şeklinde kilo alması için ek gıda olarak verseniz daha güzel olabilir. (İlk sebze ,yoğurt vs şeklinde mesela) çünkü meyvelerden başlayınca bu sefer diğerlerine karşı bi iştah sorunu olabiliyor. Ama en iyi doktorunuz bilir tabiki. Son olarak da eğer bebeğiniz oturuyosa verdiğiniz besinlerin içeriği de kabız veya dindirmesin zor şeyler değilse bişy olmaz. Ben dediğim gibi irmikle yapıyorum meyvelerle genelde🥰🥰🥰