Biraz içimi dökeyim diye yazmak istedim. Bebeğim bu ara çok huysuz. Acıktığında ve uykusu geldiğinde katılacak gibi ağlıyor. Uykusuzluktan gözleri kapanacak ama 10 dakka uyuyup uyanıyor ağlıyor . Kendine bir şey olacak diye korkuyorum artık o kadar çok ağlıyor ki. Bir yeri ağrıyor desem arada keyifli de oluyor aguluyor gülüyor. Çok yorgun hissediyorum atak haftasını da geçtik aslında. İşe başlamam yaklaşırken daha da üzülüyorum nasıl bırakıp gidicem diye