Bnsu14 Kızlar yeni başlayacağım bilgim yok bir yerle görüştüm 3 bölge 5 bin fiyati bana iyi geldi bu sekilde mi piyasası? Bir gün önceden jiletleyip geliyorsunuz ayda 1 seans seklinde 10 seansimiz var diyor 1 ay içinde jiletlenen yer çıkmıyor mu ki
kurabiyevarsimitvar Bnsu14 yani normal geldi bana Adanadayım ben biraz daha uygun burası şehirden şehire de değişiyor
nazlimom_ Bnsu14 alexandra makine en iyisi lisedeyken yaptırdım şuan 30 yaşına giricem hâla tüy cıkmadı
tazeanne___ Bnsu14 bana fiyatı fazla geldi ben 3 bölge 1000 tl ye gidiyorum ve o kadar güzel sonuç aldım ki çok memnunum ilk seanstan fark ediyor zaten
kelebekmom Bnsu14 Fiyatlar hakkında bilgim yok ben yaptıralı çok oldu ama jiletle kısaltıp gelmek gerekiyor ki kökleri yansın.bide afedersiniz tüyleriniz siyahsa daha iyi görür ve kalıcı olur uzun süre çıkmaz. Ben beyaz tenliyim ona rağmen etki etti az az var halen çoğu bitti ama. Yapılan cihaz da önemli buz mu aleksandra mı
sudeakayy İlk seansta hepsi dökülmez ama zaman geçtikçe dökülür benim koltuk altım 3. Seanstan sonra baya azaldı ben gitmeden bir gün önce jiletliyorum