Zynp1016 Kızlar 37 günlük bebegım var ve dün geceden beri nerdeyse hiç uyumadı kucağımda uyuyor besıgıne yatırınca gözlerini acıyor aglıyor hiç durmuyor ne yapacağımı şaşırdım sizce neden böyle bu zamana kadar hiç böyle olmamıştı
Gully Zynp1016 canim benim oğlumda 47 günlük oldu. Bazen olabiliyor, belki ilk atağına girmiştir. Bizde atak haftasında olmuştu ve mecburen ikimiz koyun koyuna uyuduk:)
Dorukselim0 Zynp1016 bi kez benim oğlum ilk doğduğu günlerde gündüz tam 8 saat uyumamıştı mahvolmuştum yorgunluktan sürekli ağlıyor emmek istiyordu tam uyudu derken hemen geri uyanıyordu. oluyor bazen böyle gazdan falan uyumayabiliyorlar. Ama hasta falan olmadığından emin olun yine de.
Zynp1016 Dorukselim0 benımkıde aynısını yapıyor ya anlamadım gottı bı de ılk çocuk ve tecrubesızlıl var bilemedim.
Zynp1016 Dorukselim0 hasta olmadığını nasıl anlayacam ki atesı yok aslında vücudu da öyle spguk degıl öksürük falanda yok bilemiyorum ki
Aselzeynebinannesi Dorukselim0 ayyy aynı bizimkide öyleydi gündüz uyumazdı 7 8 saat gece uyurdu şimdi tam tersi 🤦🏻♀️
Dorukselim0 Zynp1016 hasta olsa sürekli ağlar mızmızlanır ateşi olur . Biseyi yoktur muhtemelen oluyor öyle bebeklerde düzelir
LeylaNur Zynp1016 ilk sıçramasını 5. Hafta civarında yapıyorlar ve 1hafta sürüyor. Geçicek merak etmeyin
Isil26 Zynp1016 seni istiyor annesi senin sicakligina ihtiyaci var onun senin kokuna ihtiyaci var gececek bugunler zor ama guzeldir dayan annecik
DerinMelekAnnesi Zynp1016 gaz annesi gaz sirt ustu yatir ayak altlarina masaj yap zeytinyagi ile ayaklarini karnina dpgru it bende cok yasadim
Isil26 Zynp1016 aynen bizim de oyle banyo yaptir o zamab rahatliyorlar 2 saat uyuyor o zaman dene her aksam sadece sicak su bile olsa banyo yaptir
littleangel Zynp1016 47 günlüğüz tamamen aynı şeyleri yaşıyoruz 😭hala uyumadı, yatağa koyar koymaz ağlıyor
Modies Zynp1016 yatağına bebek polar battaniye koyun . Yatak soğuk diye zınk diye açıyor gözünü. Polar sıcaklığı devam ettiriyor. Deneyin bizde çok işe yaramıştı