caglanne Bir de, eğer ona ayrı yapıyorsam ( biz de hemekleri az tuzlu veya tuzsuz yeriz) hi. Tus ve baharat koymuyor dum. O huyuödam da vazgeçtim çünkü çocuk aksine bahartalı yemek seviyor. Mesela yumurtyı hiç bir türlü yediremiyordu. En son menemen olarak yesiğini farkettim. Nane falan koyunca domateste olunca hoşuna gidiyor. İçine ekmek te parçalıyorum ufak ufak. Yani deneye deneye bi şekilde alışır zamanla. Öğün atladığı zaman da ke dini kötü hissetme Allah korusun ama ölecek değil. Öğlen yemezse akşama daha iştahlı yiyor mesela. Öyle öyle alışıyor