prensprenses2 ela406_ Ben iki cocugumada kullandım alerji icin bize doktorda aksam yatarken icir dedi cünkü uyku yapıyor
bizdejantikizlardik ela406_ Bizde kullanıyoruz eczacı uyumadan önce ver dedi gece uykusuna yatarken veriyorum rahat uyuyor.
TulayGeriDon ela406_ bende kullanıyorum. Bebeğim 9 aylık. 9 ay içinde 3 kez hasta oldu. Üçünde de kullandık. 1 er hafta.
Balim12 TulayGeriDon nasıl kullanılıyor acaba. Günde kaç defa ve kaç damla. Direkt mi damlatılıyor. Yoksa suyuna yemeğine falanmı.
TulayGeriDon Balim12 dün tekrar başladım hatta. 9-9bucuk kg arası şu an kızım. 11 buçuk aylık. 6 damla veriyorum. Çay kaşığını damlatip iciriyorum. Sadece akşamları yaatmadan önce
Papatkokusu123 ela406_ bende ogluma kullaniyorum doktor gece yatarken ver demisti bisey olmaz verebilirsin