Arkadaşlar merhaba, 6.5 aylık bir oğlum var..babası 3 hafta şehir dışındayken ara ara yanımda yatırmaya başladım babası gelince tekrar yatağında uyutmaya devam ettim. Daha sonra ufak bi enfeksiyon geçirdi ateş öksürük derken uyku düzeni yalan oldu. 3 gecedir uyuttuğumda saat başı kalkıyor geri dalmak yerine ağlamaya başlıyor yanıma yatırıp emzirerek uyuttuğumda uyuyor (babası yokken yanımda yatırdığım için memede uyumaya alıştı sanırım) gündüzleri de kısa uyuduğu gibi asla hiçbişeyle eğlenmiyor. Ne oyuncakların yüzüne bakıyor ne oturmak istiyor ne yatmak istiyor bazen kucakta bile mızmızlık ediyor. Artık napıcağımızı şaşırdık. Tecrübeli annelerden tavsiye almak istiyorum ? Var mıdır çocuğu benim gibi olan geceleri saat başı kalkan herşeyden sıkılan ??