Birbeyannesi Merhaba anneler Çamaşır kurutma makinası bakıyorum. Önerilerinizi almak istedim 🤗 ikinci yavrudan sonra zamandan ve işten tasarruf şart oldu. Tavsiyelerinizi şikayetlerinizi yazarsanız. Bilgilenmem adına çok iyi olur 😊
demir2606 Birbeyannesi Birbeyannesi ben hoover aldım evet küçük kıyafetlerde hafif çekme oluyor ama bizimkilerde olmuyor çok memnunum keşke daha önce alsaymışım. Dikkatli doğru kullanımda hepsi aynı işi görüyor ama yoğuşmalı değilde ısı pompalı alın kesinlikle
ilay-mom Birbeyannesi hoover kullanıyorum memnunum. Bütün eşyaları aynı programda kullanıyorum bir sorun yaşamadım
barisinannesi35 Birbeyannesi altus aldım şükür memnunum. Bebeğimin bazı kıyafetlerinde çekme yapıyor ancak dikkat ediyorum artık. Özellikle örme yelek ceketler de esneme yapıyor. Onun dışında hem fiyatı uygun hem performansı
imaddesi Birbeyannesi Ben de hoover aldım 😂 Bebek kıyafetlerini hafif yükte kurutuyorum hiç çekmedi. Ben memnunum iyi ki almışım diyorum ama bütçeniz varsa ısı pompalı alın
Birbeyannesi imaddesi bir de ben yıkama hangi markaysa kurutmada o marka olmalı yoksa garanti kapsamında olmuyor diye duymuştum. Bunun doğruluğu var mı
imaddesi Birbeyannesi hayır benim çamaşır makinesi Arçelik. Kuruluma gelen servis hiç öyle bir şey demedi 🤷🏼♀️