Selam kızlar 47 gün oldu sezaryen olali aşırı kan gelmiyordu zaten akıntı ile birlikteydi kıpkırmızı bile değildi . 40ım içinde sonra bir kesilir gibi oldu 3 4 gün gelmedi sonra tekrar adet sonları gibi yoğun olmayan kan gelmeye başladı. 40 kontrole gittim ultrasonla baktı rahim toparlaması kendini güzel dedi. Bu durumu söyledim adet gorebilirsinde geçte görebilirsin dedi kesin konuşmadı. Şuanda gelmeye devam ediyor ama kahverengi gibi akintida. Daha demin biraz daha yoğun geldi mesela normal mi