Hanımlar merhaba, bu aralar sürekli kursa gidip geliyorum haliyle öğlen 4 saat yokum bu bana avantaj veriyor meme konusunda bensiz durucak aklına gelmicek vs oğlum 2 yaşında artık biraktirmak istiyorum gece sürekli emmeye kalkıyor çünkü bende çok yoruldum kesintisiz uyusun istiyorum gündüz bi şekilde hallolur da geceleri de memede uyuyor başka nasıl uykuya geçirebilirim oğlumu memesiz sallamadım da hiç daha önce uyur mu o sekilde bilmiyorum