Maybeoneday Doğum sadece bizler için travmatik değil. Sizde alışık olduğu ortamı yani anne karnını buluyor. Sizin nefes alışverişiniz sizin kokunuz sizin kalp atışınız... Ben olsam ben de emmek isterim ki emmişim de 😂 Meşhur bi laf var ya hani sütüm bebeğe yetiyor da konu komşuya yetmiyor diye. Sallamayın kimseyi tadını çıkartın daha 4,5 aylık bebem var o ilk günlerini de özlüyorum, şu anı hiç bi ana değişmem, gelecek günler için sabırsızlanıyorum. Annelik bi tür delilik hali işte yetiyor mu dert çok mu geliyor dert, üzmeyin kendinizi 💕