Kızım 2 yaşında parkta kedi gördü yanına koştu hemen yanına doğru koşarken yapma kızım tırmalar demeye kalmadan içime doğmuş gibi sanki tırmaladı kanattı ufak çizdi. Anında acile getirdim allahtan hastane dibimizde 1 saat olmadan ilk doz aşısını oldu. Antibiyotik şurup başlandı. Bu aşı koruyucu dimi bişey olmaz çok korkuyorum sokak kedisi çünkü😔