Sorum başlıkta kızlar. Biz çocuklulara bebeklilere kolaylık olsun diye her gelen bir çeşit yapıp geliyor, ev sahibide 2 çeşit yapıyor. Ben çay yanı konusunda çok iyi olmadığım için 3le garantileyim kendimi diyorum 😂 basit şeylerde olsun istemedim. Önerilere açığım, salata derseniz onunda çeşidini isterim 😀 tatlı olmayacak