Hanımlar merhaba. Böyle bir konu hakkında yazacağım hiç aklıma gelmezdi. Gerçekten o kadar bunalımdayım ki. Kızım normalde geceleri uyuyan bir bebekti ama 1 haftadır asla uyumuyor. Eşim çoğunlukla işte zaten tek başıma bakıyorum. İzmire tayinimiz çıktı geçen yıl geldik. Kimsesiz bir şekilde bebeğime bakmaya çalıyorum ama o kadar bunaldım ki. Kızım da zor bir bebek zaten. Yemesi uykusu her gören diyor bu çocuk neden böyle. Sizler nasıl başa çıkabiliyorsunuz her şeyle. Gerçekten artık bişeyleri başaramadığımı düşünüyorum çok yorgunum bitkinim hayattan bezdim resmen. Neden yazdım bilmiyorum ama çok bunaldım içimi dökmek istedim 😞