Merhaba anneler 2 aylık taze anneyim Hamileyken anneliği kolay yaparım diye düşünüyordum ama şu an acaip zorlanıyorum bebeğim çok gazlı bir bebek sürekli ağlıyor o ağladıkça ben de bazen sinirlerim bozuluyor ve ağlıyorum, uykusuzluk hat safada zaten bir de kaşımı bıyığımı bile alamıcak durumdayım şu an kimş zaman yüzümü bile yıkayamıyorum bunlar geçecek diye avutuyorum kendimi bebeğimi yüzüne bakınca tüm bunları unutuyorum 🥰 siz de bunları yaşadınız mı ya da yaşıyor musunuz?