Kızlar kızım 2 yaşında. 20 gün önce sandalyeden düştü ve bileğindeki iki kemiği kırıldı😢 Bugün kontrolümüz vardı. Röntgen çektirdik doktor 2 hafta sonra gel çıkaralım alçıyı dedi. Biraz eğrilik var ama düzelir dedi benimde aklım takıldı o dediğine varmı böyle bi durum yaşayan ??