Esenn13 Oğlum 3 aylık. 4-5 gün kaka yapmama durumu oluyor. Annem ağzına bi çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin dedi. Doktorlar tavsiye ediyor dedi. Doktoruna sorup tavsiye eden oldu mu. Yanlış bişey yapmak istemiyorum.
MucizemGeldi3545 Esenn13 ver canım bişi olmaz, kolay kak yapar bikaç sabah akşam bi çay kaşığı ver iyi gelir inşallah, poposuna da sürebilirsin, ayaklarına da masaj yapabilirsin rahatlar inşallah
Berilll2019 Esenn13 verebilirsin canım gerçek zeytin yağı olacak aç karnına sabah ver ben kırkı çıktı verdim birşey olmadı
Annelik9292 Esenn13 hakiki zeytin yağı var ben veriyorum poposuna 'da sürekli sürüyorum tahriş olmasın diye
Erzincan Doktora hiç sormadım ben veriyodum hiç bişe olmadı ama yinede bi sor doktora benim çocuguma olmadı diye seninkinede olmaz diyemem sonra rahatsız olmasın çocuk
Erzincan Esenn13 yani kakasını rahat yapıodu hiç kabızlık yaşamadık benim babam herşeyden anlar maşallah derdi ver çocuğun kemikleri kuvvetlenir zeytinyagı faydalıdır diye ben ev yapımı safzeytinyağı veriyodum
Asill İki buçuk aylıkken vermeye başladım hala veriyorum kabız olunca verivek başka bir şey yok çünkü doktor da sabah akşam ver dedi karnına masaj yap sende yemeklerini zeytin yağı ile pişir dedi bana
ElifHuseyin Esenn13 benim oğlum 1,5 aylık anne sütüne ek mamada alıyor doktor kabızlık durumunda manasına bir çay kaşığı zeytinyağ atabilirsin demişti ben bir defa kabızlık yaşadık mamasına zeytinyağ attım tuvaletini çok rahat yaptı bebeğime de birşey olmadı
Sndzkbr Esenn13 benim doktorum gaz damlası yerine bir çay kaşığı zeytinyağ ver dedi gaz damalası her 3 çoçuktan birinde işe yarar dedi
idil1990 Esenn13 benim bebegim sizinkinden daha ufak ben zeytinyag veriyorum bi gun yapmadiktan sonra doktora gotursneiz fitil vericek fitile bakaraktan zeytin yag en azindan dogal