Kızlar ek gıdaya geceli 1 hafta oldu. Yoğurt avakado havuc verdim 3 gun kuralıyla. Şimdiden kafa çevirmeyi agzini kapatmayı tükürmeyi öğrendi hevesle hazırlıyorum o böyle yaptıkça hep boyle mi gidecek diye korkuyorum sizin bebisler nasildi boyle olup sonradan duzelen var mi