Büyüdükçe zorlaşıyor mu kolaylaşıyor mu?
Bence kolaylaşıyor, tabi ki her dönemin bir zorluğu var ama büyüdükçe daha kolay oluyor bence ,4gun sonra 5.ayını dolduracak bebeğim ,mesela yenidoğan dönemi o kadar zordu ki benim için şuan daha kolay bence ,mesela o zamanlar daha çok uyuyordu şimdi bazen günde toplasan 1 saat anca uyuyor ama yine de o döneme göre kolay geliyor bana ,ne istediğini ne sıkıntısı olduğunu vs daha iyi anlayabiliyorum ,mesela şuan sürekli kucakta dik pozisyonda durmak istiyor asla uzanmak istemiyor birşeyleri keşfediyor sürekli her şeyi ağzına götürmek istiyor goturemeyince sinirleniyor çığlık atıyor 😂 bazen çok sinir bozucu ama bazen de çok tatlı 😂 şuan mesela yapışık ikiz gibiyiz en azından emeklesin kendi hareket edebilsin istiyorum,o zaman da oraya buraya çarpacak sürekli peşinde olacaksın diyeceksiniz ama olsun sürekli kucakta evi turlamak kadar eziyet değil bence 😂 kısacası büyüdükçe bence kolaylaşıyor 😂😂