Aylizinannesi54 Babamı bugün hastaneye yatırdılar yakın zamanda annemi kaybettim şuan babamıda hastaneye yatırdıkları için çok kötüyüm şu sonuçları anlayan anneler çok mu kötü babam Allah rızası için
Serpil51 Aylizinannesi54 başınız sağolsun 😢 geçmiş olsun en doğru bilgiyi tabi ki doktoru verir kötü düşünmeyin inşallah değerleri düzelir
Aylizinannesi54 Deletedmom_215 prostat büyümesi vardı ama doktor kontrolünde tedavisi vardı ilaçlarla ve ondan mı bilmiyorum internetten tahlillerin isimlerine baktığımda ayrı ayrı şeyler çıkıyor çok korkuyorum
Deletedmom_215 Serpil51 anladım çok geçmiş olsun belki hastanede daha hızlı toparlar diye yatırmışlardır kötüyü düşünmeyin 🙏🏻
Aylizinannesi54 Serpil51 sağolun Allah razı olsun kendimi tutamıyorum çok seviyorum canım o benim bir acım dinmeden babamla sınanmak istemiyorum inşallah iyileşir canım babam
Deletedmom_215 Aylizinannesi54 siz canınızı sıkmayın inşallah çok daha iyi olur babanız bazen kontrol amaçlıda hastanede tedavi etmek istiyorlar. Çoğu hasta çok daha iyi şekilde çıkıyor hastaneden🌸
Aylizinannesi54 Deletedmom_215 evet haklısınız inşallah kontrol amaçlıdır iyileşir gelir çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun