laramelihyldrm uzun zamandir goo.n kullaniyordum bazen stok bulamadgm durumlarda molfix aldım tedarik edene kadar.onun kalıbınıda begendim ve bi sorun yaşamadık.geceleri sızma sorunu cok yasamaya basladık primayı denedim gece szdırmadı ama 1 kez yime bez değisiyorum cnku cok su iciyor gece kızım.elimde molfix oaketleri var şuan gunduz kullaniyorum.elimde kalmasım diye..bitincede boyle dewam ederim.cnku gunduz icn molfix daha ekonomik.parasinda degilim ama zaten memnundum pişik filan yapmiyordu kalıbida geniş..prima koruma açısından gece iyi..buyuzden 2 bez kullaniyorum.