buttercup16 Bebeğim 4 aylık doğduğundan beri bir gözü diğerinden daha kısık görme açısından bir problemi gözükmüyor ben yapısal olduğunu düşünüyorum ama eminde olamıyorum sizce doktora götürsem mi 4 aylık muayene nasıl oluyor