Öncelikle bebeğime tv telefondan uzak tutarak büyütmek için çok çabaladım. Tv yi kapalı tuttuk genellikle. Telefonda ise görüntülü görüşmeler yaptığımız için tanıyor. Anneanne dede kıyamadığı için telefon krizlerinde eline telefon verdi evet ama alması zor oluyor. Şuan 1,5 yaşında ve biz sakladıkça göstermedikçe telefona ekrana merakı daha çok arttı. Şimdi elinden alsam öfke krizlerine giriyor. Versem içim rahat değil vermesem yanlış mı davranıyorum daha çok merak uyandırıyorum diye düşünüyorum. Tam aksi kuzenimin bebeği ise zorla yüzüne telefonu televizyonu tutuyor ama hiç bakmıyor. Acaba biz sakındıkça daha çok mu merak uyandırıyoruz? Yani bu ikilemde kalmak çok zor. Sizler bu krizlerde ılımlı mı nasıl davranıyorsunuz??