Abi kafayı yemek üzereyim 4-5 gündür sebepsiz ağlıyor. Çığlık atıyor susturamıyorum katılarak ağlıyor. Meme veriyorum memeyi çekiştiriyor süt hızlı akmayınca deliriyor emmiyor daha çok ağlıyor. Uykusundan çığlık atarak uyanıyor. Sürekli uyanıyor uyku süreleri değişti. Hep ağlıyor mız mız. Kafayı yememe az kaldı kimsede susmuyor bende de çok zor sakinleşiyor. Uyuyamıyorum hiçbir şey yapamıyorum