gamze6855 zcokgecim merhaba ben kızıma iki yıl boyunca kullandım. Çok memnun kaldım , sızma , taşırma hiç bir şekilde olmadı. Pişik de yapmadı
Handecelik zcokgecim ben uzun süre kullandım. Orta düzeyde iyi diyebilirim. Sızdırma yapmıyor. Prima çakması diyorum ben ona :) kalın değil ama hışırdıyor biraz. Külot bezi olsa gene kullanırım.
ArjenUmut Ben kullanıyorum memnunum bebeğim 9 aylık nerdeyse. Yaklaşık 1 ay prima falan kullandım sonra baby me ye geçtim
balasininanasi Ben kullanıyorum. Fiyatına göre iyi. Ara sıra sızdırma yapıyor ama 🤷 Sleepy hiç sızdırmiyodu ama bacaklarını sıkıyodu yavrumun 😊
zcokgecim gamze6855 peki benim kızım şuan 6 kilo kaç bedenini almalıyım diğer bezlerin numaralarına göre kilo farkı var bilemedim
gamze6855 zcokgecim 3 numara kullanabilirsin ama fazla almayın isterseniz. Çabuk büyüyor çocuklar 4 numaraya her an geçebilirsiniz. Arkadaşın belirttiği gibi prizma ile yarışır biraz ince olsa 😊
Sibel_deren Bende kullanıyorum memnunum prima kadar iyi olmasa da gayet iyi bi bez aslında biraz daha ince olsa prima ile kapışır yani o derece 😂 geçemez o ayrı 🤣