3 yaşında bir kızım var. Son 1 aydır canımdan bezdim artık. Her şeye avazı çıktığı kadar bağırıyor ağlıyor. Ne desem tersine gidiyor. 1 dk yalnız bırakmıyor odalar arası benimle mekik dokuyor tuvalete gitsem kapısında bekliyor vuruyor ağlıyor. Mutfakta yemek hazırlarken ya pantolon paçamdan ya üstümden ya parmağımdan çekiştirip yemek yapmayacaksın buraya geleceksin diyor. Sürekli ama sürekli bakın kendi kendine değil benimle veya babasıyla her dk oyun oynamak istiyor. Tuvalete gitmrk için bile yalvar yakar oluyoruz resmen. Aşırı bunaldım çok usandım. Çözüme ulaşan var mı ? Nasıl sınır koymalıyım nasıl kendi kendine oynamaya alıştırabilirim bilmiyorum