6,5 aylık bebeğim sanirim grip oldu burnu akıyordu simdi tek gözü hafif pembelesti ve akıyor az da olsa.
Ateşi yok ama nezle de olmuş olabilir sanirim
Doktora götüreceğim ama bu durumlarda ılac veriliyor mu ?
Kullanılmasa daha mi iyi ? Tecrübesi olanlar yazabilir mi