Ayin 11inde adet oldum normalde max 6 7 gunu gecmez biterdi .hala yogun olmasada kanamam oluyo lekelenmeden biraz fazla diyim. Bu normalmi ilk defa basima geliyor neden uzamis olabilir .adet oldugum gun infleanza olmustum bir cok ilac icdim antibiyotik dahil , onlar mi etkiledi acaba