oyoyoyyedibeni -Drkegsbl- airfry da tavuk, ayran tursu yeter 😂 kızıma da domates corbası yaptım ekstra
Kirmiziboncugunannesi -Drkegsbl- kapuska kremalı körili tavuk ve pilav kim ne seviyorsa onu yedi doydu kalktı 😀. Yarınki menüyü düşünmeye başladım bile ay çok sıkıldım bu dertten ya