Biranne2022 Merhaba anneler, Bir kizim var ve suan ikinciye hamileyim. Kizimda cok bulantim vardi ama suan cok az. Suan cok sirt agrim var. Bu ikinci cocugun erkek olmasinami isarettir?
defnevedoruk Biranne2022 iki hamileliğimi farklı geçirdim cinsiyetleri farklı alakası var mıdır bilmem
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Biranne2022 Bu ikinci cocugun erkek olmasinami isarettir? Hayır. Cinsiyeti erkek olursa, bu bulantınızın az olduğu ve sırtınızın çok ağrıdığından değil yani. Hem kızım hem oğlum var hamileliğim aynıydı diyebilirim, ikiside rahat ve kolaydı çok şükür
ZeydsMom Biranne2022 ilk hamileligimde nasilsa simdide ayniyim ama cinsiyetler farkli.bünye meselesi bu
zeynepkanat Kızımda bulantı ve sırt ağrısı yaşadım oğlumda sıfır bulantı ve sırt ağrısı fakat kasık ağrısı ve mide yanması yaşadım bence cinsiyet belirtleri farklı oluyor