esmaaylin Selam güzel anneler kızım 4 aylık olacak 4 gün sonra su şişemi görünce çok heyecanlanıyor ve içmek için ağzına götürüyor. Acaba artık su mu içmek istiyor erken değil mi
ayisit esmaaylin ek gıdaya geçince su verilir. Emiyorsa hiç ihtiyacı yok suya anne sütü onu karşılıyor zaten
Sksjsjjsks esmaaylin mama veriyorsanız çay kaşığı verebilirsiniz mamanın üstüne ama anne sütü alıyorsa gerek yok ben 5 buçuk aylıkken çok az az tatırmaya başladım öğüruyordu sonra dan alıştı şimdi 18 aylık çok severek suyu içiyor ☺️
mavii_98 esmaaylin benim bebeğimde 5 bçk aylık şişenin ağzına götürüyor ama sadece şişemi değil bulduğu herşeyi götürüyor su dan anladığını düşünmüyorum ek gıda ile birlikte az az vermeyi düşünüyorum yani 6. Ayda
Snowglobe esmaaylin suyun ne olduğunu bilmiyor. Kola da içsenix aynı tepkiyi verecek. Peki siz kola verecrk misiniz. Ek gıdaya geçince su verilmesi uygun diyo doktorlar. Sen ağzına ne sokarsan sok o da isteyecek merak ediyo o yüzden ek gıda içinde aynı şeyleri düşünmeyin
_gulll Anne sütüylede mamaylada beslenen bebeklerin suya ihtiyaci yok Ek gidaya baslayinca verilir su Daha öncesi cocugunuza zarardan baska birsey vermez.. Kac bebek öldü su zehirlenmesinden ..
biraslananasi esmaaylin 6 aylık olup ek gıdaya geçince suluk yapmıştım artik içiyordu arada ama düzenli bir şekilde su içmeye başlaması 9. Ayda oldu. 4 5 aylıkken falan çay kaşığı ile veriyordum bazen.