Selamlar,
Benim kaldı maalesef ki doğumdan 25 gün sonra çok kanamam olması ile farkettik. Bir nevi kaç kürtaj olma işlemi yapıldı rahmin içerisinden plesanta temizlendi sonrasında antibiyotik kullanımı ws oldu aklınıza takılan bir şey varsa sorun lütfen yanıtlanırım