bakkalemzigi Feyekum bana da 34. Haftada baktılar 38 de gün verdiler . Benim 2. Ameliyat daha kolay geçti ilki geneldi çok geçti 2, spinal oldum güzel geçti inşallah sizinde güzle geçer 🙏 🌸
Feyekum bakkalemzigi inşallah bende bugün gidecem devlette dogurcam ilkim benimde çok kolaydı normal.dogum.gibiydim.ins bunda da oylr olurum kasık agrilarim çok oluyor
bakkalemzigi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala benimkinin aralarında 22 ay var hiç bir sorun yaşamadım daha kolay geçti hatta doktorum da hiç böyle konuşmadı benle