Kızlar ikizlerim 1 bucuk yaşnda bugün sünnet icin devlet hastanesine ürolojiye gotürdüm ben direk sünnet için degilde acaba olur mu sıkntı olurmu uygun mudur diye görüş almaya gittim hemde muayene olsunlar diye neyse öyle bi doktora denk gelmişizki girer girmez beni dövecek sandm konusurken ben 5 ve 7 yas arası öneriyorum ama cok istyosanz yaparm diyo ama tavsiye etmem diyo diyorumki neden riski mi var adam ofluyo pofluyo tersledi bizi hep soruma cevap vermiyo neyse haftaya not etti sünnet için ama ben çıknca vazgeçtim sanki ya doktor asla içime sinmedi zatende bide iki taneler iksisde zor olucak o masaya nasl yatıp musade edicekler bilmiyorum sonrasıda ikisiyle nasl baş edicem annemde yaptrma ufakken yatrsaydn olurdu şmdi harkeetliler kosarlar düşerler zor olur diyo kaynvalidemde esime yaptrn doktor doktordur bezliyken yaptrn diyo doktor asla içime sinmedi baska doktor arıcam ama yaşadgmz yerde devlet hastanesnde sayılı doktor var digerleri özelde baya fiyat istyolar onada suan veremeyiz bide sunnetten sonrada musait olursa annem gelir bitek nekadar zor olur basedebilir miyiz bilmiyorum ya bana akıl verin kızlar sizce napmam dogru olur