Merhaba sevgili anneler. Çocuğum şu an 25 aylık. Yaklaşık 2 ay önce tuvalet eğitimine başladık. Ama sanki bir şeyler yanlış gidiyor. Çişini bazen söylüyor bazen ben götürüyorum bir şekilde hallediyoruz. Ama kakasını ya ben götürürse yapıyor ya da altına yapıyor. Hatta şu sıralar çoğunlukla altına yapıyor. Uzun süredir gece altını ıslatmadığı ve klozete oturmayı çok sevdiği için başlamıştım. Bilmiyorum bu kadar uzun süredir hala kakasını altına yapması normal mi yoksa bi yerde bi yanlış mı var. Bu arada kakam geldi diyor ama ben götürene kadar altına yapıyor ya da der demez yapıyor altına.